اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی نرم افزار EnergyPlus برای شبیه سازی انرژی در ساختمان
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی نرم افزار EnergyPlus برای شبیه سازی انرژی در ساختمان

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:رضا مختاری4.8
  • زمان:3 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بحران انرژی در قرن اخیر، از مهم ترین مسائل حائز اهمیت بشر است. به منظور غلبه بر این بحران، صنایع مختلف باید سیاست های کاهش انرژی را در راس کار خود قرار دهند. ساختمان ها از بزرگ ترین مصرف کنندگان انرژی در جهان محسوب می شوند. به منظور کاهش اتلاف انرژی در ساختمان ها، نیازمند شناخت و اصلاح رفتار آن ها به واسطه شبیه سازی انرژی هستیم. نرم افزار EnergyPlus که یک نرم افزار همه جانبه در حوزه شبیه سازی انرژی ساختمان به شمار می رود، با موتور محاسباتی قدرتمند خود، موتور شبیه سازی بسیاری از نرم افزارهای دیگر مثل DesignBuilder است که عمل شبیه سازی را با سرعت و دقت بالا انجام می دهد.
دوره آموزش مقدماتی نرم افزار EnergyPlus برای شبیه سازی انرژی در ساختمان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رضا مختاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی نرم افزار EnergyPlus برای شبیه سازی انرژی در ساختمان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نرگس

خوب بود، مثال کاربردیش فقط یه کم میتونست بیشتر باشه.

مسعود

نحوه ببان مدرس و مطالبی که گفته شد خوبند. همراهش اگر پروژه هم انجام بشه خیلی خوبه. کلا برای آموزش های نرم افزاری و طراحی نیازه که فصل آخرش یه نمونه پروژه و یه کاری انجام بشه، که باعث میشه دوره رو کامل تر کنه.

آرین

بسیار با کیفیت بدون کلی گویی و اتلاف وقت.

محیا

آموزشتان عالی است ممنون از محتوای خوبتان.

ایلین

آموزش عالی است و مطالب به خوبی توضیح داده شدند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی