اطلاعات دوره
آموزش جامع پایتون (python) با تکیه بر هوش مصنوعی
مسیر آموزشی

آموزش جامع پایتون (python) با تکیه بر هوش مصنوعی

719,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 719,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:165 نظر3.9
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:محمد تقی زاده3.9
  • زمان:21 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هوش مصنوعی و یادگیری ماشین از جمله مواردی است که امروزه در صنایع مختلف جایگاه ویژه ای دارد. پایتون زبان برنامه نویسی می باشد که از این پتانسیل بهره می برد. برای آشنایی با هوش مصنوعی و یادگیری ماشین با پایتون، ابتدا زبان برنامه نویسی پایتون به شما معرفی می شود، سپس به بررسی کامل دوره آموزش هوش مصنوعی و یادگیری ماشین با پایتون پرداخته خواهد شد. مطالبی که در […]
دوره آموزش جامع پایتون (python) با تکیه بر هوش مصنوعی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 21 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط محمد تقی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 719,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع پایتون (python) با تکیه بر هوش مصنوعی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ali.ashkbousi

سلام. وقت بخیر فایل کدهایی که خودتون نوشتید را از کجا باید دانلود کنم؟

محمد تقی زاده مدرس دوره

سلام دوست گرامی، تمام درسنامه هارو از صفحه دوره جامع پایتون یا تمرکز برهوش مصنوعی با عنوان “داکیومنتیشن جامع دوره و سورس کدها” میتونید دانلود کنید. همینطور از طریق گیتهاب من هم میتونید دسترسی داشته باشید https://github.com/M-Taghizadeh/Python-full-course

barzuee

با سلام ایا با اتمام این دوره قادر به انجام پروژه های عادی یا فریلنسری خواهیم بود ؟

محمد تقی زاده مدرس دوره

بله بدون شک، البته لازمه اش اینه که حتما آموزش ها و درسنامه هارو با دقت مشاهده کنید و همزمان با آموزش کد بزنید، این دوره یک ریل آموزشی کامل برای تبدیل شدن شما به یک متخصص پایتون خواهد بود.

MRsecret

سلام به نظرتون برای برنامه نویس اندروید(با زبان کاتلین) کار صحیحی که برای برنامه نویسی هوش مصنوعی از طریق پایتون اقدام کنه ؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی