وبلاگ دوره‌بین
۶ راه جذاب کسب درآمد از پایتون Python

۶ راه جذاب کسب درآمد از پایتون Python


فهرست مطالب
  • برنامه نویسی پایتون در دنیای اینترنت و وب
  • ساخت اپلیکیشن موبایل
  • ساخت بازی های رایانه ای
  • فریلنسر شوید!
  • ایجاد استارتاپ
  • 6-آموزش به دیگران
  • کلام آخر

پایتون (python) یکی از زبان‌های چندمنظوره شیءگراست که در سال ۱۹۹۱ برای اولین بار طراحی و منتشر شد و از ساده‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی برای خوندن و یادگیری محسوب میشه. با ما همراه باش تا با بهترین راه های درآمدزایی از پایتون آشنا بشی!

 

برنامه نویسی پایتون در دنیای اینترنت و وب

معمولاً برای طراحی سایت از PHP یا ASP استفاده میشه اما پایتون هم تونسته در این زمینه جایگاه خودش رو بدست بیاره چون توانایی­‌های داره که میتونه کارهای مربوط به دنیای وب و اینترنت رو به خوبی انجام بده. بزرگ­ترین علتی که پایتون رو برای این کارها مناسب دونستند این هست که دارای فریم ورک­‌های مطرحی است که می‌­تونه کار طراحی وب رو با جذابیت بیشتر و به شکل پیشرفته‌­تری پیش ببره.

 

ساخت اپلیکیشن موبایل

برای برنامه‌نویسی اندروید معمولا از کاتلین و جاوا استفاده میشه. این در حالیست که برای ساخت اپلیکیشن‌­های مختلف در گوشی موبایل لازم نیست حتماً از این زبا‌‌ن‌­ها استفاده کنیم. برای مثال می‌تونید با استفاده از فریم ورک Kivy در پایتون شروع به ساخت اپلیکیشن کنید.

 

ساخت بازی های رایانه ای

در بیشتر کشورهای جهان بازی‌­های رایانه‌­ای به سطح بسیار پیشرفته­‌ای رسیدند و یکی از منابع درآمد هستند. برای ساخت برنامه‌­ها با هزینه کم معمولاً از ترکیب برنامه C و موتور Unity استفاده می­‌شد. اما امروزه پایتون نیز حرف­‌هایی تو این زمینه برای گفتن داره.

 

فریلنسر شوید!

اگر می‌خواهید با پایتون درآمد کسب کنید، فریلنسینگ می‌تونه شروعی عالی برای شما باشه. اگه به انعطاف پذیری نیاز دارید و می خواهید به عنوان یک برنامه نویس خود اشتغال زندگی کنید، فریلنسینگ انتخاب خوبی هست.

 

ایجاد استارتاپ

اگه تجربه کد گذاری کافی دارید، می تونید استارتاپ خودتون رو ایجاد کنید. در این صورت شما باید پروژه ای را پیدا کنید که بتونید اون رو انجام بدید و این امکان ایجاد درآمد برای شما رو داره. ایجاد یک شرکت نوپا یک کار چالش برانگیز هست، چون شما باید نه تنها تو برنامه نویسی بلکه در مدیریت و بازاریابی هم مهارت داشته باشید.

 

6-آموزش به دیگران

بسیاری از توسعه دهندگان پایتون این زبان برنامه نویسی رو بصورت آنلاین یاد می‌گیرند و شما می‌تونید از این طریق به مبتدیان کمک کنید. به عنوان مثال شما می‌تونید به عنوان یک معلم خصوصی کار کنید یا دوره های پایتون خودتون رو ایجاد کنید و اون‌ها رو در سیستم عامل مورد نظرتون بارگذاری کنید.

 

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم شما را با برخی از روش های کسب درآمد از پایتون آشنا کنیم. امیدواریم موارد بیان شده در این محتوا به شما در کسب درآمد و درآمدزایی از پایتون مفید واقع شود، در ضمن اگر دوست دارید با روش های نوین کسب درآمد از پایتون در سال 2023 آشنا شوید میتوانید به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

بقیه چی گفتن

اولین نفری باش که یه چیزی میگه :)

شما چی میگی