اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزش جاوا بهمراه 20 تمرین واقعی
مسیر آموزشی

دوره آموزش جاوا بهمراه 20 تمرین واقعی

570,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 570,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

✅برنامه نویسی java از صفر تا 1000 با آموزش جاوا پله‌های دانش برنامه‌نویسی را به سوی آینده‌ای پر از امکانات و خلاقیت پشت سر می‌گذارید. فکر کنید به دنیایی که در آن می‌توانید ایده‌های خود را به واقعیت تبدیل کنید، برنامه‌هایی بنویسید که باعث تحول در جامعه شوند و امکانات جدیدی را برای مردم فراهم کنید. جاوا، آن بستر عجیبی است که شما را به سمت جاده‌های تازه‌ای از ابتکار و خلاقیت هدایت می‌کند.
دوره دوره آموزش جاوا بهمراه 20 تمرین واقعی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 ساعت می‌باشد که در دانشجویار توسط طاها اهوازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 570,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش جاوا بهمراه 20 تمرین واقعی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Java سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Java در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی