اطلاعات دوره
دوره آموزش جاوا اسکریپت - از پایه تا پروژه
مسیر آموزشی

دوره آموزش جاوا اسکریپت - از پایه تا پروژه

242,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 242,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

جاوااسکریپت یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی دنیاست. با داشتن دانش کافی در مورد جاوااسکریپت، شما می توانید به راحتی وارد بازار کار در حوزه های مختلف برنامه نویسی شوید. حوزه های مختلفی مثل: پس اگر به هر یک از این حوزه ها علاقه مندید و می خواهید به کمک JavaScript در این حوزه ها وارد بازار کار شوید، این دوره به شما کمک می کند که مقدمات کار با این زبان را فرابگیرید.
دوره دوره آموزش جاوا اسکریپت - از پایه تا پروژه دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در سکان آکادمی توسط علی صادقی نیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 242,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش جاوا اسکریپت - از پایه تا پروژه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Java سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Java در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Mohsen Tajik

سلام وقت شما بخیر. من میخواستم آموزش های مربوط به فرانت اند را تهیه کنم قبلش یک سوال داشتم. چه تفاوتی بین فرانت اند دولوپر که به زبان های(جاوااسکریپت، فریمورک ری اکت و...) مسلط هست و توسعه دهنده رابط کاربری وب سایت هست؟ میتونیم فرض کنیم که توسعه دهنده رابط کاربری سایت زیر مجموعه فرانت اند دولوپر هست؟ این سوال رو از این جهت میپرسم که من میخوام در زمینه طراحی رابط کاربری و ظاهر سایت مهارت کسب کنم و خیلی علاقمند به الگوریتم‌ها نیستم. با این فرض ممنون میشم بفرمایید دوره فرانت اند میتونه برای من مناسب باشه یا نه و اینکه چه آموزش هایی را باید تهیه کنم؟ متشکرم.

حمیدرضا معدنی

سلام محسن جان. ما عنوان های شغلی توسعه دهنده فرانت اند (Front-end Developer) یا توسعه دهنده ی رابط کاربری (User Interface Developer) داریم که تفاوت خاصی بین این دو در یک شرکت نرم افزاری وجود ندارد و هر دوی این عنواین شغلی شامل پیاده سازی طرحی هست که طراح رابط کاربری (UI Designer) انجام داده است. در صورتی که بخواهید وارد حوزه ی طراحی (به معنی کار با ابزارهای گرافیکی بشوید) کاری با الگوریتم و ... ندارید. و می توانید برای آشنایی با این حوزه ها دوره های UI و UX را بخوانید و از مقاله های این دسته بندی استفاده کنید. ولی اگر بخواهید وارد دنیای توسعه دهنده ها بشوید لازم است کارراهه ی "توسعه دهنده ی فرانت اند شو" رو بگذرانید تا به این تخصص برسید. که برای توسعه دهنده حرفه ای شدن شما نیاز به فهم الگوریتم ها پیدا خواهید کرد. البته عموما توسعه دهنده های فرانت اند بخصوص تا قبل از سنیور شدن، کمتر از توسعه دهنده های بک اند و ... با الگوریتم ها سر و کار دارند.

Mohsen Tajik

سلام جناب معدنی. بابت پاسخ ارزشمندتون تشکر میکنم؛ چیزی که مدنظر من هست اینکه طرح گرافیکی را از UI Designer‌ تحویل بگیرم و با کدنویسی طرح موجود را به یک وبسایت پویا تبدیل کنم. با این شرایط یادگیری زبان های جاوااسکریپت، فریمورک ری اکت و... ضروری هست؛ درست متوجه شدم؟

حمیدرضا معدنی

بله محسن جان دقیقا همینطوره. برای اینکه بدونی دقیقا به چه دانشی نیاز داری و چه مهارت هایی رو باید یادبگیری "کارراهه برنامه نویس فرانت اند شو" رو نگاه کن.

Mohsen Tajik

سلام و روز بخیر. بله قبلا مهارت ها و سرفصل های کارراهه فرانت اند را مطالعه کردم؛ انشالله به زودی در این دوره آموزشی شرکت میکنم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی