اطلاعات دوره
آموزش رایگان جاوا اسکریپت - مقدماتی تا پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش رایگان جاوا اسکریپت - مقدماتی تا پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش جاوا اسکریپت رایگان در 10 ساعت آموزش ویدیویی از صفر تا صد جاوا اسکریپت را به صورت کامل از مقدماتی تا پیشرفته و پروژه محور به شما آموزش می دهیم. جاوا اسکریپت یکی از زبان های پرقدرت و محبوب برنامه نویسی تحت وب است که به اختصار JS نیز می گویند. از جاوا اسکریپت در وب سایت ها استفاده می شود و خروجی حاصل از جاوا اسکریپت در وب قابل مشاهده است. همچنین می توان اپلیکیشن های موبایلی و ویندوزی و صفحات وب تعاملی با کاربر را کد نویسی کرد. جاوا اسکریپت زبان برنامه نویسی سمت کلاینت (کاربر) است، بدین ترتیب که زمانی که با Html و Css کار می کنید فقط می توانید سایت را بصورت استاتیک طراحی کنید و نمی توانید به عملکردهای کاربر جواب دهید. ولی با javascript می توانید تمامی رفتارهای کاربر را در سایت کنترل داشته باشید و به تمام عملکردهای کاربران پاسخ دهید. برخلاف باور اشتباه برخی از برنامه نویسان، زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت هیچ ارتباطی با زبان جاوا ندارد صرفا فقط اصطلاحات و قواعد برنامه نویسی است که بین زبان های برنامه نویسی یکسان است.
دوره آموزش رایگان جاوا اسکریپت - مقدماتی تا پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط احمد هادیزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان جاوا اسکریپت - مقدماتی تا پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Java سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Java در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Heidari

استاد یدونه ای

کاربر سایت

سلام. خیلی از لطف و محبت بی دریغ شما ممنونم جناب مهندس. امیدوارم همیشه تندرست و کامیاب باشید.

Hamed

سلام استاد عزیز امید وارم که از صحت کامل برخوردار باشید خیلی ممنون از اموزش های شما خیلی تاثیر گذار بود

امیرحسین عارفی نژاد

با سلام خدمت شما استاد هادیزاده گرامی ، واجب میدانم تشکر کنم از شما بابت این آموزش . امیدوارم بنده هم در تدریس خوب بشوم . ممنون از شما .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی