اطلاعات دوره
آموزش sqlite و entity framework در سی شارپ با پروژه نرم افزار آزمون
مسیر آموزشی

آموزش sqlite و entity framework در سی شارپ با پروژه نرم افزار آزمون

174,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 174,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:14 نظر3.3
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:سید مهدی حسینی3.5
  • زمان:12 ساعت و 22 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش پروژه محور EntityFrameWork CodeFirst با SqLite در سی شارپ پروژه نرم افزار آزمون سی شارپ یکی از متداول‌ترین و بهترین روش‌ها برای پیاده‌سازی اپلیکیشن ها و نرم‌افزارهای تحت ویندوز می‌باشد. همچنین در اکثر دانشگاه‌های کشور به‌عنوان چند واحد درسی موردبررسی قرار می‌گیرد و حرفه‌ای بودن در آن موجب رونق کسب‌وکار شما در بازار برنامه‌نویسی کشور خواهد شد.   در این آموزش پروژه محور که برای اولین بار در سطح […]
دوره آموزش sqlite و entity framework در سی شارپ با پروژه نرم افزار آزمون دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط سید مهدی حسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 174,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش sqlite و entity framework در سی شارپ با پروژه نرم افزار آزمون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Amirm2305

دوره خوبیه ولی کیفیت صدا خوب نیست

محسن

حیف این آموزش که این همه نکته داره ولی کیفیت ضبط صدا و تصاویر خوب نیست . تصاویر اینقدر ریزه که عملا نمیشه ازش استفاده کرد

bizaval

سلام قصد توهین یا جسارت رو به مدرس ندارم ولی این چه وضعشه خداوکیلی صدای مدرس اصلا اصلا واضح نیست. من که از خریدم پشیمونم.حتی با vlc هم فرق چندانی نکرد. همین یه نکته ریز باعث شده آموزش به این خوبی خراب بشه.

bizaval

بابا یه قابلیت ویرایش یا حذف بزارید که آدم وقتی یه کامنتی گذاشت بعد خاست تغییر یا حذفش کنه بتونه.

پشتیبان توفیق پور

سلام روز بخیر در مورد خرید و نظرتون راجع به این دوره در چت آنلاین پیغام بگذارید، همکاران برسی می کنند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی