اطلاعات دوره
آموزش حذف کامل نرم افزار Visual Studio
مسیر آموزشی

آموزش حذف کامل نرم افزار Visual Studio

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش حذف کامل نرم افزار Visual Studio به نام خدا و عرض سلام و شاد باش خدمت کاربران عزیز دانشجویار امیدوارم که سال خوبی رو شروع کرده باشید. در این دوره آموزشی کاربردی قصد داریم حذف کامل نرم افزار ویژوال استودیو ( Visual Studio ) را ارائه کنیم. مطمئنا برای شما پیش آمده که خواسته باشید نرم افزار ویژوال استودیو را حذف کنید و آن را به نسخه جدیدتری ارتقاء بدید. […]
دوره آموزش حذف کامل نرم افزار Visual Studio دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط بهنام کلانتر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حذف کامل نرم افزار Visual Studio را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

آدینه

حذف ساده بود اما خیلی بد توضیح میداد ):

بهنام کلانتر مدرس دوره

سلام با عرض پوزش

امیرحسین

با سلام من اخیرا با مشکلی مواجه شدم در ویژوال استودیو ۲۰۱۷ مثلاً چند خط کد می‌نویسم وقتی استارت میکنم تو بخش خطاها ۲۰۲ تا ارور میده با اینکه کدم اشتباه نیست خطاشم هم unexpected Character هستش من میخواستم مقداری از حافظه رو پاک کنم تو سرچ نوشتم %temp% ، بعد از اون همچین مشکلی پیش اومد . احتمال میدم لایبرری هاش پاک شده باشه از هرچی هم که میپرسم میگه ریپیر کن ولی نمی‌دونم چجوری ریپیر کنم میشه لطفاً کمکم کنید .

newton

این راه حل شما به درد من نمیخوره من میخوام فقط ورژن 2015 و 2017 حذف بشه اما ورژنهای قدیمیتر مثل 2013 و 2010 و 2008 باقی بمونه

بهنام کلانتر مدرس دوره

سلام زمانی که یک نسخه نصب باشه این روش تاثیر خواهد داشت

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی