اطلاعات دوره
آموزش متره و برآورد ساختمان بتنی در اکسل – بخش یکم
مسیر آموزشی

آموزش متره و برآورد ساختمان بتنی در اکسل – بخش یکم

980,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 980,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:16 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امین باقری4.7
  • زمان:9 ساعت و 5 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

همانطور که می‌دانیم، قیمت مصالح روز به روز در حال افزایش است و در کار ساخت‌ و‌ ساز و پیمانکاری، برنامه‌ریزی و پیش‌بینی حجم کار از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه داشت. از آنجایی که متره و برآورد یکی از دروس اصلی و مهم رشته عمران و معماری است و همچنین با توجه به اینکه در دروس دانشگاهی به طور کامل به آن توجه نمی‌شود، در این آموزش به متره و برآورد یک ساختمان ۲ طبقه به صورت گام به گام و پروژه‌محور پرداخته‌ایم و در طی آموزش نکاتی از فهرست بها ارائه می‌دهیم.
دوره آموزش متره و برآورد ساختمان بتنی در اکسل – بخش یکم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امین باقری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 980,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش متره و برآورد ساختمان بتنی در اکسل – بخش یکم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد رضا

من نیاز داشتم که کامل تر ارائه بشه اما بازم خیلی عالی بود.

حسین

به نظرم نیار بود که یه کم جامع تر بشه، مثلا در خصوص متره فولادی من مبحث خاصی ندیدم.

مهدي

تشکر از آموزش خوبتون. آموزش را کامل دیدم با اینکه هیچ پیش زمینه ای در این خصوص نداشتم ولی هیچ ابهامی برام پیش نیووومد و کامل متوجه شدم واقعا فن بیان وتسلط استاد عالی بود. 

علیرضا

نصفه دیدم نسبت به سایر سایت ها خیلی عالی بود. مدرس فن بیان خوبی داشتند و مسلط بودند.

سعید

خیلی عالی بود امیدوارم بخش دوم هم زودتر آماده شه ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی