اطلاعات دوره
آموزش گزارش گيري و ساخت فاكتور با كريستال ريپورت در ویژوال استودیو 2015
مسیر آموزشی

آموزش گزارش گيري و ساخت فاكتور با كريستال ريپورت در ویژوال استودیو 2015

86,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 86,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:17 نظر4.2
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:علی بامدادی3.8
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

باتوجه به درخواست كاربران محترم برآن شديم دوره آموزشي گزارش گيري و ساخت فاكتور را به خدمت شما عرضه كنيم : در كل ساخت گزارشات به دوشكل انجام مي شود : شكل اول بدبن صورت است كه ما اطلاعات را داخل بانك اطلاعاتي داريم و مي خواهيم گزارش تهيه كنيم اما شكل دوم در اغلب موارد براي ساخت فاكتور استفاده مي شود اطلاعات يك جدول حقيقي رابه جدول مجازي انتقال […]
دوره آموزش گزارش گيري و ساخت فاكتور با كريستال ريپورت در ویژوال استودیو 2015 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط علی بامدادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 86,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گزارش گيري و ساخت فاكتور با كريستال ريپورت در ویژوال استودیو 2015 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

hooman

سلام آموزش مفیدی بود. فقط مشکل اصلی من اینجاست که وقتی فاکتور طراحی میکنیم باید یک شماره فاکتور هم داشته باشیم. یعنی به یک شماره فاکتور در دیتا بیس چند کالا اضافه کنیم که توی جستجوی فاکتور ثبت شده و چاپ مجدد اون بشه استفاده کرد. با تشکر از سایت خوبتون ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

hooman

سلام، حجم فایل برای دانلود چقدره؟

مدیر رادفر

سلام 100 مگابایت

مصیب

من میخوام یه فرم بسازم که یک سری اطلاعات رو داخل فرم وارد کنن در اخر اطلاعات در قالب یک فایل برام نمایش داده بشه امکانش هست ؟ مثلا فرم پر بشه بعد داخل زمان چاپ اون رو داشته باشم با این اموزش امکانش هست ؟؟؟

مدرس سهولی

دوره را تهیه کنید در صورت بروز مشکل تیم پشتیبانی به شما کمک خواهد کرد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی