اطلاعات دوره
آموزش طراحی و تنظیم ضرایب کنترل کننده پی آی دی PID با منطق فازی
مسیر آموزشی

آموزش طراحی و تنظیم ضرایب کنترل کننده پی آی دی PID با منطق فازی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در فرادرس آموزش طراحی و تنظیم ضرایب کنترل کننده PID با منطق فازی، رویکردی مشابه با کنترل کننده های تطبیقی و با تکیه بر توان استنتاج سیستم های فازی ایجاد شده است که در هر لحظه از زمان، برای مقادیر ضرایب کنترل کننده PID پیشنهادی به خصوص را دارد. این رویکرد، نوعی زمان بندی بهره یا Gain Scheduling است که وظیفه تعیین مقادیر بهره ها، بر عهده یک سیستم فازی است. این سیستم فازی، با دریافت خطا و مشتق خطا در هر لحظه از زمان، مقادیر ضرایب کنترل کننده PID را به صورت مناسبی محاسبه و در ساختار کنترل کننده جایگذاری می نماید.
دوره آموزش طراحی و تنظیم ضرایب کنترل کننده پی آی دی PID با منطق فازی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی و تنظیم ضرایب کنترل کننده پی آی دی PID با منطق فازی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محسن

بیشتر ویدئوهای این آموزش به درد من خورد و محتوای مدیاییش از پی دی اف ها کامل تر بود.

زهرا

آموزش معمولی بود ولی تسلط استاد خوب بود.

مصطفی

با سلام وتشکر از آموزش خوبتون یه سوال برام پیش اومد و اینکه معمولا ما زمانی سراغ روش فازی میریم که شناخت درستی از دینامیک سیستم نداریم. به این صورت که شاید درست نباشه که سیستم رو به مرز ناپایداری ببریم تا KU رو به دست بیاریم و بعد TU رو.آیا رویکرد دیگه ای در روش فازی وجود داره که مستقل از زیگلر نیکولز باشه؟

پوریا

مهندس کلامی بسیار زیبا و دقیق تدریس میکنند با تشکر فراوان از ایشان

امیر

برای پایان نامه ارشدم از این آموزش استفاده کردم خیلی کاربردی بود و تدریس خیلی خوبی دارن مدرس.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی