اطلاعات دوره
آموزش صفر تا صد میل سرور Mdaemon
مسیر آموزشی

آموزش صفر تا صد میل سرور Mdaemon

62,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 62,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

MDaemon نام یک برنامه میل سرور است که در بسیاری از شرکت ها و سازمان ها مورد استفاده قرار میگیرد. کاربرد ساده و حجم کم برنامه و قابلیت های متنوع آن باعث شده است که توسط بسیاری به عنوان میل سرور مورد استفاده قرار گیرد. MDaemon نرم افزار بی نظیریست که بهترین امکانات را در اختیار شما میگذارد تا بتوانید یک Mail Server به صورت POP3/SMTP بر روی ویندوز راه […]
دوره آموزش صفر تا صد میل سرور Mdaemon دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط غلامرضا شهرابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 62,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش صفر تا صد میل سرور Mdaemon را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

mohamad

به هیچ وجه مناسب نیست. حتی برای آشنایی با منوها ! متاسفانه استاد دوره از روی منوها عبارات انگلیسی رو اشتباه میخونه. اصلا اسم این دوره آموزشی بود واقعا؟؟؟؟!! متعجبم چرا سایت دانشجویار این دوره رو برای فرشو گذاشته و اعتبار خودش رو زیر سوال میبره. حیف از زمان و پولی که صرف میشه. خیلی پشیمونم از خرید دوره.

mahdighaziaskar

سلام به همه بسیار دوره ضعیفی هست اصلا کاربردی نیست من پیشنهاد نمیکنم مدرس دوره منوها و قسمتهای مختلف نرم افزار رو باز میکنه و عبارتهای انگلیسی رو از روش می خونه این کاری هست که ما خودمون هم می تونیم انجام بدیم.

arghavan hosseinkhanlou

احتراما درباره یک سری از مسائل مربوط به میل سرور چطور میشه با استاد ارتباط برقرار کرد

mohammad.akbari

اصلا اموزش نبود فقط معنی است اصلا مفاهیم توضیح داده نشده……..

حسین

زیاد جالب نبود بیشتر ترجمه بود تا آموزش اصلا کاربرد قسمت ها توضیح داده نمی شود و فقط ترجمه میشود مثلا در قسمت Server Settings قسمت IP Binding به هیچ وجه کاربرد IP Binding رو توضیح نمی دهند

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی