اطلاعات دوره
دوره آنلاین صفر تا صد اینستاگرام
مسیر آموزشی

دوره آنلاین صفر تا صد اینستاگرام

480,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 480,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دقت کردی چندتا چیز باهم همزمان شده؟دوتا از چیزایی که خیلی زیاد همزمان شده، رشد کسب و کارهای اینترنتی و اومدن این ویروس کرونا هست. دوتا موضوعی که انگار در کنار هم جور شدن و میگن اگه آنلاین شدنمون تاحالا اختیاری بوده، از این سال 1399 به بعد دیگه یه اجباره. این و همه چیزایی که بین مخاطبین خودم که اکثرا از دنیای مد و لباس هستن، باعث شد که این دوره رو طراحی کنم. یه دوره‌ی همه فن حریف، برای یاد گرفتن صفر تا صد اینستاگرام!   دوره‌ای که با افتخار و اطمینان، گارانتی دو برابری میکنمش: «من علیرضا امیری فلاح، بهت قول میدم که اگه این دوره رو شرکت کردی و توی کسب و کارت به کار بستی و نتیجه نگرفتی، دوبرابر مبلغی که برای ثبت نامش می‌پردازی رو بهت برگردونم..!» * این گارانتی فقط مخصوص کسایی هست که دوره رو به صورت وبیناری شرکت میکنن و گارانتی به تهیه کنندگان فیلم اختصاص پیدا نمیکنه.    
دوره دوره آنلاین صفر تا صد اینستاگرام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط علیرضا امیری فلاح مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 480,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آنلاین صفر تا صد اینستاگرام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی