اطلاعات دوره
دوره آموزشی +Storage (استوریج پلاس) صفر تا صد + گواهینامه
مسیر آموزشی

دوره آموزشی +Storage (استوریج پلاس) صفر تا صد + گواهینامه

1,444,189 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 1,444,189 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزشی استوریج پلاس | Storage+ کارگاهی کاملترین دوره آموزش تجهیزات و نرم افزارهای ذخیره سازی اطلاعات است که علاوه بر تدریس مباحث تئوری به انجام کارگاه های عملی و سناریوهای ذخیره سازی اطلاعات نیز می پردازد. دوره آموزشی Storage+ مهندس نصری در قالب 8 ساعت آموزش مفید ، بیش از 50 مبحث و آموزش مرتبط با تجهیزات و نرم افزارهای ذخیره سازی اطلاعات را نیز به شما ارائه می دهد. در پایان این آموزش استوریج پلاس شما می توانید به عنوان یک کارشناس ذخیره سازی اطلاعات در محیط های بزرگ شروع به فعالیت کنید.
دوره دوره آموزشی +Storage (استوریج پلاس) صفر تا صد + گواهینامه دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت می‌باشد که در توسینسو توسط حمیدرضا نصری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,444,189 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزشی +Storage (استوریج پلاس) صفر تا صد + گواهینامه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی