اطلاعات دوره
دوره آموزش SCCM ( سیستم سنتر ) کاربردی | صفر تا صد + گواهینامه
مسیر آموزشی

دوره آموزش SCCM ( سیستم سنتر ) کاربردی | صفر تا صد + گواهینامه

1,337,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 1,337,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کاربردی ترین دوره آموزشی SCCM یا System Center Configuration Manager که اولین دوره آموزشی فارسی SCCM می باشد، با یک ساختار استاندارد و با سرفصلی جامع محصول SCCM مایکروسافت را آموزش می دهد. این دوره آموزشی در قالب 25 ویدیوی آموزشی تهیه و تدوین شده است و از بررسی مفاهیم و کاربرد SCCM شروع می شود به نصب و راه اندازی SCCM و انجام سناریوها و کارگاه های عملی با تجربیات محیط های واقعی ادامه پیدا می کند. یادگیری این دوره را به مدیرهای شبکه مایکروسافتی که می خواهند شبکه منظمی داشته باشند توصیه می کنیم.
دوره دوره آموزش SCCM ( سیستم سنتر ) کاربردی | صفر تا صد + گواهینامه دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط حميدرضا آبياري مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,337,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش SCCM ( سیستم سنتر ) کاربردی | صفر تا صد + گواهینامه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی