اطلاعات دوره
کاملترین دوره آموزش CCNP ENARSI صفر تا صد + گواهینامه و پشتیبانی
مسیر آموزشی

کاملترین دوره آموزش CCNP ENARSI صفر تا صد + گواهینامه و پشتیبانی

1,359,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 1,359,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

جامعترین دوره آموزش CCNP ENARSI از سری دوره های آموزشی CCNP Enterprise بصورت گام به گام در قالب 49 فیلم آموزش CCNP برای شما طبق آخرین سرفصل های بین المللی شرکت سیسکو تهیه و تدوین شده است. در این دوره آموزشی CCNP شما در قالب 16 ساعت آموزش بدون وقفه و مفید ، به مباحث فوق حرفه ای شبکه سیسکو مسلط خواهید شد.
دوره کاملترین دوره آموزش CCNP ENARSI صفر تا صد + گواهینامه و پشتیبانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط امیرحسین تنگسیری نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,359,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کاملترین دوره آموزش CCNP ENARSI صفر تا صد + گواهینامه و پشتیبانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی