اطلاعات دوره
فیلم آموزش کار با نرم افزار remote desktop ویندوز
مسیر آموزشی

فیلم آموزش کار با نرم افزار remote desktop ویندوز

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر3.3
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:صادق پاسبان3.9
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ممکن است برای شما هم این موضوع پیش آمده باشد که بخواهید بدون اینکه بصورت فیزیکی در پشت کامپیوتر شخصی قرار بگیرید آن را مدیریت و یا رفع اشکال کنید ، شرکت مایکروسافت برای رفع این مشکل سرویسی به نام Remote Desktop را ارائه داده است که به شما این امکان را می دهد که بتوانید به کامپیوترهای مختلف در بستر های ارتباطی مختلف از راه دور متصل شوید و […]
دوره فیلم آموزش کار با نرم افزار remote desktop ویندوز دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط صادق پاسبان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش کار با نرم افزار remote desktop ویندوز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Amirm2305

خیلی عالی مفید ممنون

Sohail_sh

سلام فایل زیپ پسورد دارد ؟؟؟؟؟

صالحی

باسلام پسورد فایل وجود ندارد.

پشتیبان توفیق پور

سلام وقت بخیر پسورد فایل های روی سایت “www.daneshjooyar.com” هست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی