اطلاعات دوره
دوره آموزش ساخت بازی در سبک تیراندازی بقاء
مسیر آموزشی

دوره آموزش ساخت بازی در سبک تیراندازی بقاء

80,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 80,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:23 نظر3.1
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:مهدی صدری3.4
  • زمان:5 ساعت و 25 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سلام اگه آموزش های یونیتی رو تا اینجا دنبال کردید باید بگم که این آموزش اولین آموزش کاملا جدی هست که کلی مطلب جدید توش یاد میگیرید، با ابزارهای جدید یونیتی آشنا میشید و خلاصه میتونید یه گیم جدی  از اول تا آخرش رو خودتون بسازید! این مجموعه، آموزش ساخت یک بازی در سبک تیراندازی بقاء (Survival Shooter) است . برای دانلود نمونه نهایی بازی ساخته شده در این آموزش روی لینک زیر […]
دوره دوره آموزش ساخت بازی در سبک تیراندازی بقاء دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط مهدی صدری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 80,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش ساخت بازی در سبک تیراندازی بقاء را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Amin

سلام این بازی با چه نسخه ی یونیتی ساخته میشه؟

alihosein

در ضمن حتی وقتی پروژه آماده بازی رو باز میکنم بازهم همین مشکل رو داره …. احتمالا واسه ورژن یونیتی نیست ؟؟ ورژن من Unity 2018.2.16f1 هست

alihosein

سلام . من در قسمت 2 با این ارور مواجه میشم NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object CompleteProject.PlayerMovementsss.Turning () (at Assets/Scripts/Player/PlayerMovementsss.cs:66) CompleteProject.PlayerMovementsss.FixedUpdate () (at Assets/Scripts/Player/PlayerMovementsss.cs:42) باید چیکار کنم ؟؟

آلفا

با سلام اگه میشه کد تخفیف بدین من بخرم قیمتتون خیلی بالاس . خیلی ممنون فقط سریع لطفا

نیما

سلام ببخشید من این آموزش رو میخوام بخرم ولی خیلی قیمت بالاس…! کد تخفیف بعدی کِیه؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی