اطلاعات دوره
آموزش ساخت بازی با سی شارپ | ساخت بازی سنگ کاغد قیچی
مسیر آموزشی

آموزش ساخت بازی با سی شارپ | ساخت بازی سنگ کاغد قیچی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ساخت بازی با سی شارپ | سنگ کاغذ قیچی یک بازی دونفره است که توسط دست بازیکنان انجام می‌گیرد. این بازی معمولاً به عنوان روشی برای انتخاب کردن در ابتدای بازی‌های دیگر به کار گرفته می‌شود. این کاربرد بسیار شبیه پرتاب سکه برای انتخاب یک فرد خاص برای نقشی خاص در یک بازی است. در این آموزش از سری آموزش های تکمیلی آموزش سی شارپ پیشرفته روش ساخت بازی سنگ […]
دوره آموزش ساخت بازی با سی شارپ | ساخت بازی سنگ کاغد قیچی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 46 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط احمدرضا ویسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت بازی با سی شارپ | ساخت بازی سنگ کاغد قیچی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

raha

سلام وقت بخیر ببخشید من بازیو که زدم نشون نمیده که کاربر یا کامپیوتر سنگ کتغذ یا قیچی انتخاب کردند اگه میشه لطفا جواب بدید واجبه

حسام

ممنون از توضیحاتتون

hd77mahsa

ممنونم از توضیحات عالی تون خیلی خوب بود

علی رضا

سلام خسته نباشید آیا امکان خروجی گرفتن به صورت فقط بازی امکان پذیره؟

Ahoo

ببخشيد استاد اگر بخوام يك قسمتي رو اضافه كنم كه وقتي بازي تموم شد بگه كه كي برنده شده ، چجوري بايد شرطشو بنويسم؟؟؟؟؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی