اطلاعات دوره
آموزش ساخت بازی گرافیکی با پایتون - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش ساخت بازی گرافیکی با پایتون - پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش رایگان ساخت بازی با زبان برنامه نویسی پایتونن نحوه ساخت یک بازی گرافیکی بسیار حرفه ای را آموزش می دهیم. شما در این دوره آموزشی رایگان نحوه بازی سازی حرفه‌ای با پایتون را یاد می گیرید، این دوره بسیار جذاب است از این جهت که شما می توانید با ایده های خودتان اقدام به ساخت بازی گرافیکی کنید. آنچه در دوره بازی سازی با پایتون بررسی می شود:
دوره آموزش ساخت بازی گرافیکی با پایتون - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط نابغه ها مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت بازی گرافیکی با پایتون - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

a agha

عالي

Sepehr

غالب

محمدرضا آقایی

عالی بود.ممنون

matin

واقعا عالی بود ممنونم لطفا دوره های دیگه ای برای بازی سازی با پایتون برگزار کنید ممنون از سایت خوبتون

محمد.امیر محبی

نحوه ی تدریستون عالی بود خیلی خوب توضیح دادید. باتشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی