اطلاعات دوره
آموزش ساخت بازی با Unreal Development Kit UDK
مسیر آموزشی

آموزش ساخت بازی با Unreal Development Kit UDK

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:22 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:میلاد حسینی4.6
  • زمان:3 ساعت و 56 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

صنعت بازی سازی در حال حاضر جزء بزرگترین و پولسازترین صنایع محسوب می شود. این صنعت به مراتب بسیار سودآورتر از سایر صنایع است به طوری که می توانیم درآمد آن را حتی با درآمد صنعت نفت برابر بدانیم. ما UDK را برای آموزش انتخاب کرده ایم چون کامل ترین موتور بازی سازی است که به صورت عمومی عرضه شده و از نظر فنی و تکنیکی جایی برای رقبا خالی نگذاشته است. در این فرادرس، ما به شما نحوه استفاده از ابزارهای ابتدایی نرم افزار بازی سازی UDK را آموزش خواهیم داد و کارمان را با نصب این نرم افزار شروع می کنیم و وارد قسمت های ریزتر و حرفه ای تر این نرم افزار خواهیم شد تا با این انجین قدرتمند بتوانید با زمینه بازی سازی آشنا شوید. شما در انتهای این فرادرس می توانید اطلاعات زیادی را در مورد قسمت های اصلی انجین بازی سازی UDK به دست آورید.
دوره آموزش ساخت بازی با Unreal Development Kit UDK دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد حسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت بازی با Unreal Development Kit UDK را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

صدرا

بسیار عالی اگه به دنبال یادگیری آنریل هستید بهتون پیشنهاد میکنم ، چون تقریبا همه چیز رو درباره ی آنریل ایشون توضیح داده اند

اراد

عالی بود لحن مدرس . یک کار خوب که کردن گذاشتن انریال انجین توی فایل بود

امیر حسین

آموزش عالی بود طریقه بیان مطالب بی نظیر بود. ولی ای کاش آموزش خروجی گرفتن هم میزاشتن من هرکاری میکنم ارور میده موقع خروجی گرفتن.

پارسا

خیلی عالی بود.فقط ای کاش آموزش خروجی گرفتن و طراحی static mesh

حیدر محمودی

عالییی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی