اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور قلمرو انیمیشن ها و موشن گرافیک های دوبعدی
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور قلمرو انیمیشن ها و موشن گرافیک های دوبعدی

208,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 208,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر2
  • آموزشگاه:دانشجویار3.9
  • مدرس:تصویر سازان3.8
  • زمان:4 ساعت و 42 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوستان در این دوره آموزشی شما نحوه کار با این پروژه انیمیشن سازی دو بعدی را یاد میگیرید. در این دوره آموزشی شما با کاراکترها و متحرک سازی آنها آشنا میشوید، و به راحتی با استفاده از کنترل پنلهای موجود در هر بخش میتوانید کاراکترهای خودتان را تغییر بدهید و کاراکتر مورد نظر خودتان را بسازید. یکی دیگر از بخشهای مهم این پروژه انیمیشن سازی دو بعدی مربوط میشود به کاراکتر های با حجاب و همچنین بک گراند شهرهای کشورمون ایران. در این پروژه علاوه بر این موارد از آیتم های دیگری مثل تایپو گرافی، ترانزیشن ها، شیپ ها،آیکون ها و دیگر موارد تشکیل شده است. در این مجموعه ی فوق العاده، این امکان برای شما فراهم شده تا بتوانید، بدون نیاز به داشتن اطلاعات قبلی و تنها با چند کلیک ساده، کاراکتر مورد نظر خودتان را طراحی کنید و آنها را متحرک کنید و در محیط دلخواه خودتان همان کاراکتر ها را قرار دهید. 
دوره آموزش پروژه محور قلمرو انیمیشن ها و موشن گرافیک های دوبعدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط تصویر سازان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 208,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور قلمرو انیمیشن ها و موشن گرافیک های دوبعدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی