اطلاعات دوره
دوره آموزش افتر افکت بهمراه 6 پروژه عملی
مسیر آموزشی

دوره آموزش افتر افکت بهمراه 6 پروژه عملی

755,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 755,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

افترافکت یکی از پرطرفدارترین و قدرتمندترین نرم‌افزارهای حوزه فیلم‌سازی است که توسط کمپانی ادوبی ارائه شده است. این نرم‌افزار محبوب حوزه طراحی و گرافیک توسط طراحان، تدوین‌گران، گرافیست‌ها، انیماتورها و هنرمندان به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به امکانات قدرتمند آن، می‌توان افترافکت را به عنوان یکی از بهترین نرم‌افزارهای طراحی ویدئو و جلوه‌های بصری، موشن گرافیک و کامپوزیت نام برد. افترافکت به عنوان یکی از ابزارهای […]
دوره دوره آموزش افتر افکت بهمراه 6 پروژه عملی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط محسن پهلوان نشان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 755,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش افتر افکت بهمراه 6 پروژه عملی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

samanrahmdel6

سلام چجوری میتونم از فایل هایی که برای اموزش استفاده میکنید و دانلود کنم ؟

mtolami

باید واردحسابت بشی بعد میاره

موسوی

سلام وقت بخیر ، در افترافکت برای استفاده از shape ها هر چی روی Rectangle tool کلیک میکنم فقط مستطیل رو میاره ، برای بالا آوردن باقی shape ها باید چیکار کرد ؟ روش کلیک رو هم نگه میدارم ولی نمیاد گزینه هاش . ممنون میشم راهنمایی کنی .

محسن پهلوان نشان مدرس دوره

سلام وقت بخیر با کلید “Q” هم چک کنید، اگر باز هم تغییری نکرد به نظر یه مشکلی از نرم افزارتون میاد.

kmr.1997

سلام. خسته نباشید. ببخشید این دوره مدرک داره یا جزو دوره‌های بدون مدرکه؟ چون ظاهراً دوره‌ی مفصل و کاملیه برام عجیبه که نداشته باشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی