اطلاعات دوره
آموزش طراحی و ساخت اینفوگرافیک با فتوشاپ و دو نرم افزار دیگر ( پروژه محور )
مسیر آموزشی

آموزش طراحی و ساخت اینفوگرافیک با فتوشاپ و دو نرم افزار دیگر ( پروژه محور )

104,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 104,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

معرفی دوره آموزش طراحی و ساخت اینفوگرافیک اینفوگرافیک infographic از ترکیب دو واژه info و graphic ساخته می شود و در حقیقت اطلاعاتی است که به وسیله یک تصویر به خواننده مطلب انتقال پیدا می کند. ساخت اینفوگرافیک به نظر کار بسیار پیچیده و سختی میاد. اما چقدر این موضوع به واقعیت نزدیک؟ خب مطمئناً همه کارها سخت و پیچیدن اما ساخت اینفوگرافیک ها خیلی ساده تر از چیزی هست […]
دوره آموزش طراحی و ساخت اینفوگرافیک با فتوشاپ و دو نرم افزار دیگر ( پروژه محور ) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط خشایار احتشامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 104,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی و ساخت اینفوگرافیک با فتوشاپ و دو نرم افزار دیگر ( پروژه محور ) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

sia734

ای کاش پروژه هاش بروز تر می بود

moji1980

اصلا خوب نیست فردی که توضیح میده اصلا مسلط نیست

hamidyazdani987

سلام.عالی بود ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی