اطلاعات دوره
آموزش کنترل چند متغیره + نکات کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش کنترل چند متغیره + نکات کاربردی

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کنترل چند متغیره شاخه ای از مهندسی کنترل است که به بررسی و کنترل سیستم هایی می‌ پردازد که بیش از یک متغیر ورودی و خروجی دارند. روش های به کار رفته برای تحلیل و کنترل این سیستم ها، تعمیمی از روش های موجود در کنترل خطی و کنترل مدرن است. این آموزش دارای دو ویژگی ممتاز است، هم یک ابزار ارزشمند برای آن دسته از مهندسانی است که می خواهند کنترل چند متغیره، محدودیت های آن و نحوه کاربرد و پیاده سازی آن را در عمل و صنعت را درک کنند و همچنین، یک آموزش مفید برای دانشجویانی است که می خواهند بر مفاهیم و مسائل موجود در کنترل چند متغیره با حل مثال های متنوع مسلط شوند.
دوره آموزش کنترل چند متغیره + نکات کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا کاویان پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کنترل چند متغیره + نکات کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیر

دو نکته ی مثبت این آموزش: یک) مدرس عالی دو) سرفصل کامل و منطبق

علیرضا

من از جاهای مختلف تهیه کردم ولی این یکی قشنگ بود، از روی کتاب بررسی کرده بود.

شهاب

خیلی خلاصه وار بود؛چون این درس درس سنگینی هست و عمیقه باید مسائل بیشتر تشییع بشه. ولی برای امتحانی که داشتم مناسب بود؛ مطالب رو به صورت خلاصه وار درس میدادند.

سیدحسین

سلام با تشکر از آقای مهندس مهندس محمدرضا کاویان پور که با سبک سریع و مفید وارد مبحث شدند واقعا عالی بود ممنون تو این زمان کم به صورت خیلی خوبی درس داده شده و بسیار مفید با قیمت عالی ممنون از شما و سایت فرادرس زنده و پاینده باشید

محمد

آموزش های خوب اقای رجب علی فردی رو دیدم و راضی هستم. با کیفیت خوب تدریس و مطالب مواجه هستیم در این آموزش

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی