اطلاعات دوره
آموزش کنترل دیجیتال Digital Control
مسیر آموزشی

آموزش کنترل دیجیتال Digital Control

899,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 899,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش کنترل دیجیتال ابتدا سعی می کنیم با ترمیم ایرادهای دانشجویان در فضای زمان پیوسته و رفع نواقص آن ها در بحث خطا، مکان هندسی ریشه ها و نمودار بودی و با افزودن ریزه کاری هایی همچون، زمان نمونه برداری و رویکرد نگاشت بین صفحه s و صفحه z، به دانشجو ارزش بالای درس ریاضیات مهندسی و کنترل خطی و سیگنال ها و سیستم ها را گوشزد کنیم و در نهایت بگوییم کنترل دیجیتال یعنی خلق یک شاهکار کنترلی با ترکیبی از سیگنال ها و سیستم ها، سیستم کنترل خطی، ریاضیات مهندسی و در یک کلام تئوری سیستم های خطی با ادبیات و زبان گسسته می باشد. یعنی دانشجو بتواند کنترل را لمس کند و نتیجه گیری کند که مهم ترین درس دوره کنترل ترکیب کنترل مدرن و کنترل دیجیتال است.
دوره آموزش کنترل دیجیتال Digital Control دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 26 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد رجبعلی فردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 899,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کنترل دیجیتال Digital Control را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نسرین

من دکترای کنترل داشتم و میخواستم تدریس کنم برای اینکه آشنا بشم که چطوری تدریس کنم و اون مراحلش دستم بیاد تهیه کردم. ممنون از سایت خوبتون.

مهرناز

با عرض سلام مثل همه ی دیگر آموزش های مهندس رجبعلی عالی و بی نقص بود. ممنون

یاسین

تا اونجایی که دیدم یادمه که خوب بود و مشکلی نداشت. من برق خوندم و از سایت های دیگه هم آموزش تهیه می کردم اما از کیفیت فرادرس خیلی بیشتر راضی ام.

امید زندی

با سلام خدمت مخاطبین گرامی فرادرس آموزش مسئله‌محور کنترل دیجیتال نیز در فرادرس منتشر شده است و در لینک زیر خدمت شما تقدیم می‌شود: آموزش کنترل دیجیتال - Digital Control - حل تمرین - فرادرس (+)

بهنام

آموزش خوب و راضی کننده بود و ایستگاه هایی که حل تمرین هم داشتند عالی بود. حتی بیشتر از موضوعاتی که در دانشگاه استاد تدریس می کرد ارائه داده بودند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی