اطلاعات دوره
آموزش طراحی و ساخت سیستم امنیتی مبتنی بر تشخیص حرکت و اعلان آن توسط SMS
مسیر آموزشی

آموزش طراحی و ساخت سیستم امنیتی مبتنی بر تشخیص حرکت و اعلان آن توسط SMS

75,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 75,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر2.7
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:رسول وظیفه دان3.2
  • زمان:10 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در سیستم‌های امنیتی و نظارتی موضوع تشخیص ورود افراد به یک نقطه خاص از مکان مورد نظر همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است. به همین دلیل با گذشت زمان تکنولوژی‌های مختلفی که از طرق مختلف این کار را انجام می‌دهند در دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های دیگر توسط تولیدکنندگان ابداع شده‌اند. از جمله می‌توان به فناوری‌هایی مانند تشخیص حرکت  (Motion Detection)، عبور از خط  (Line Crossing) و تشخیص نفوذ(Intrusion Detection)  اشاره نمود.آموزش طراحی […]
دوره آموزش طراحی و ساخت سیستم امنیتی مبتنی بر تشخیص حرکت و اعلان آن توسط SMS دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط رسول وظیفه دان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 75,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی و ساخت سیستم امنیتی مبتنی بر تشخیص حرکت و اعلان آن توسط SMS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

vahid2014

سلام. هزینه خرید تجهیزات و مواد لازم برا همچین سیستمی چند در میاد الان؟

رسول وظیفه دان مدرس دوره

حدودا 300 الی 400 هزار تومان

amiredv

واقعا چه وضعشه؟ چرا اشاره ای به تعداد پین های کابل فلت نشده؟؟؟ چرا بعضی جاها صدا قطع میشه؟؟؟ استاد یه جوری توضیح میده که انگار ماهم مثل خودش همه چیو میدونیم

رسول وظیفه دان مدرس دوره

سلام مشکل به زودی رفع میشه ممنون از توجه شما

ehsan.preux

با سلام مشکل هنوز برطرف نشده

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی