اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
مجموعه آموزشی میکروکنترلرهای سری ARM – بخش سوم
مسیر آموزشی

مجموعه آموزشی میکروکنترلرهای سری ARM – بخش سوم

14,850 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 14,850 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و پیدایش دستگاه های  الکترونیکی و پیشرفت بالای سیستم عامل ها و علاقه شرکت ها به استفاده از سیستم عامل برای هر دستگاه نیمه هوشمند و استفاده از معماری های 32 بیتی در اجرا و طراحی های شرکت های مختلف در مدارات منطقی خودشان و علاقه همه دوست داران الکترونیک به طراحی چنین دستگاههایی، ما را مجاب به طراحی یک مجموعه کامل آموزش […]
دوره مجموعه آموزشی میکروکنترلرهای سری ARM – بخش سوم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط رسول وظیفه دان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 14,850 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مجموعه آموزشی میکروکنترلرهای سری ARM – بخش سوم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی