اطلاعات دوره
آموزش طراحی وساخت پروگرامر برای برد های آردوینو
مسیر آموزشی

آموزش طراحی وساخت پروگرامر برای برد های آردوینو

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آردوینو یک بورد اپن سورس ، مناسب برای نمونه سازی می باشد و بر اساس سخت افزار و نرم افزار منعطف و ساده پایه ریزی و طراحی شده است. اگر شما دانشجو ، هنرمند، طراح و یا علاقه مند به سرگرمی و یا ایجاد سیستم های تعاملی هستید ، حتی با تجربه و دانش بسیار اندک در حوزه الکترونیک می توانید از آموزش طراحی و ساخت پروگرامر برای بردهای آردوینو برای […]
دوره آموزش طراحی وساخت پروگرامر برای برد های آردوینو دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 40 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط رسول وظیفه دان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی وساخت پروگرامر برای برد های آردوینو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

hn24

برد آدوئینو که احتیاج به پروگرامر نداره .

رسول وظیفه دان مدرس دوره

خیر ندارد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی