اطلاعات دوره
جلسه دوم نسل جدید کسب و کار اینترنتی – زیبا سازی سایت
مسیر آموزشی

جلسه دوم نسل جدید کسب و کار اینترنتی – زیبا سازی سایت

86,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 86,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:حسین اصلانی3.6
  • زمان:3 ساعت و 31 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این آموزش ویژه کسانی است که تصمیم گرفته‌اند وارد دنیای درآمدهای اینترنتی شوند ولی اطلاعات کافی فنی و بازاریابی در این زمینه ندارند!تمام کارهای لازم گام به گام و 100 درصد عملی توضیح داده خواهد شد و در پایان آموزش سایت شما می‌تواند شروع به کسب درآمد کند!اگر سایت دارید ولی از سایتتان راضی نیستید یا اختیار کامل آن دست خودتان نیست، با این دوره از اول یک سایت بسازید […]
دوره جلسه دوم نسل جدید کسب و کار اینترنتی – زیبا سازی سایت دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط حسین اصلانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 86,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره جلسه دوم نسل جدید کسب و کار اینترنتی – زیبا سازی سایت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

با سلام این اموزشکلا چند بخش دارد ؟

حسین اصلانی مدرس دوره

سلام و عرض ادب، این دوره آموزشی 12 بخش دارد که از جلسه 6 و 7 درآمد صاحب کسب و کار آغاز می گردد. در جلسات اول به ساختن یک فروشگاه با هر نوع قابلیت مدنظر پرداخته می شود. سپس دیجیتال مارکتینگ واقعی در ایران را یاد خواهید گرفت؛ مباحثی مثل سئو، تکنیک ها و تجربه های بازده تبلیغات اینترنتی؛ استراتژی های کسب و کار و هر آنچیزی که برای پول سازی (به صورت واقعی نه شعار گونه) از یک فروشگاه اینترنتی نیاز دارید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی