اطلاعات دوره
آموزش کنترلرهای تطبیقی خود تنظیم با متلب
مسیر آموزشی

آموزش کنترلرهای تطبیقی خود تنظیم با متلب

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:13 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:4 ساعت و 34 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از معروف ترین و پرکاربرد ترین روش ها در طراحی کنترلرهای تطبیقی سیستم های تطبیقی خود تنظیم هستند. این کنترل گرها به دو صورت مستقیم و معکوس مورد پیاده سازی قرار می گیرند. در روش اول ابتدا دینامیک پلانت شناسایی می شود، سپس از حل یک مساله طراحی، پارامترهای کنترلر تعیین می شوند. و در روش دوم مستقیماً پارامترهای کنترلر تعیین می شوند.
دوره آموزش کنترلرهای تطبیقی خود تنظیم با متلب دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کنترلرهای تطبیقی خود تنظیم با متلب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مرضیه

این آموزش دو مورد داشت: یک. من منتظر بودم که مدرس منبع رو هم ذکر کنند و من بیشتر دنبال منابع آموزش بودم. دو. اصطلاحات رو به فارسی ترجمه کرده بودن و وقتی میخواستم در مورد اون بیشتر بخونم نمیدونستم تو اینترنت چی بزنم و کلمه انگلیسیش رو نمیدونستم.

محمد

تنها موضوعی هست مدرس کتابی حرف میزنه، میشه یه مقدار روانتر و ساده تر صحبت کرد.

ایمان

خیلی خوب و جامع و با بیان جزییات مطالب رو بیان میکنند یکی از بهترینا هستند.

Roya

بسیار عالی و کامل و کاربردی. چندتا از آموزش های مهندس زندی رو تا به حال خریدم از فرادرس خیلی خوب و کامل توضیح میدن.

مهدی

عالی بود این آموزش

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی