اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
مینی دوره آموزش uninstall در ویندوز 10
مسیر آموزشی

مینی دوره آموزش uninstall در ویندوز 10

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش Uninstall برنامه های پیش فرض ویندوز 10 در این آموزش قصد داریم به شما یاد بدهیم که چطور برنامه های ویندوز 10 که به صورت پیش فرض قرار دارند را Uninstall کنید. ویندوز 10 دارای برنامه های بیشتری نسبت به نسخه های قبلی است که خیلی از آنها کاربردی برای ما ندارند. برخی از آنها را می توان به راحتی حذف یا uninstall کرد اما برخی دیگر از این […]
دوره مینی دوره آموزش uninstall در ویندوز 10 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره و 4 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط احمدرضا ویسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مینی دوره آموزش uninstall در ویندوز 10 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی