اطلاعات دوره
آموزش ساخت گجت برای ویندوز
مسیر آموزشی

آموزش ساخت گجت برای ویندوز

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با سلام عرض خدمت تمامی کاربران دانشجویار دراین ویدیو آموزشی شما می توانید یاد بگیرید که چگونه با استفاده از نرم افزار Ashampoo Gadge It و بدون نیاز به برنامه نویسی چگونه می توانید به راحتی گجت مورد نظر خود را به صورت حرفه ای بسازید.  
دوره آموزش ساخت گجت برای ویندوز دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط محمد جمالیان پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت گجت برای ویندوز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمدحسین

با سلام وخسته نباشی خدمت مدیریت ودست اندرکاران ابن وب سایت . برنامهای امزشی بد نیست ولی فکر میکنم باداشتن مدیدرانی لایق و با تجربه ای که در این مجموعه مشغول بکار هستند میتونه از این بهتر هم باشه موفق و پایدار باشید . یا حق <

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی