اطلاعات دوره
آموزش بهینه سازی پارامترهای کنترل کننده فازی با الگوریتم های فراابتکاری
مسیر آموزشی

آموزش بهینه سازی پارامترهای کنترل کننده فازی با الگوریتم های فراابتکاری

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش پس از مروری بر مفاهیم کنترل کننده فازی، به نحوه پیاده سازی یک سیستم فازی در نرم افزار متلب اشاره شده است. سپس بر روی بخش هایی از سیستم فازی که نیاز به بهینه سازی دارند، متمرکز شده و روش هایی برای بهینه سازی آنها ارائه شده است. سپس با استفاده از تعریف یک تابع هدف مناسب، اقدام به بهینه سازی پارامترهای کنترل کننده فازی توسط الگوریتم ژنتیک و PSO پرداخته شده است.
دوره آموزش بهینه سازی پارامترهای کنترل کننده فازی با الگوریتم های فراابتکاری دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط کمال جعفریان دهکردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بهینه سازی پارامترهای کنترل کننده فازی با الگوریتم های فراابتکاری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سیدحمید

واقعا آموزش عالی بود، آشنایی داشتم و خیلی تونست بهم کمک کنه.

مرتضی

محتوای ارائه شده خوب بود و توضیحات مدرس رو دوست داشتم.

مرضیه

من دانشجو هستم و خیلی راحت تونستم با این آموزش پیش برم، یعنی اون کار با نرم افزار خوب توضیح داده شده بود.

امیر

عالی و کاربردی هست.

محمد

آموزش خوبی بود و من راضی بودم. ممنون از سایت خوب فرادرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی