اطلاعات دوره
آموزش پیاده سازی الگوریتم های تکاملی و فراابتکاری در سی شارپ C#‎
مسیر آموزشی

آموزش پیاده سازی الگوریتم های تکاملی و فراابتکاری در سی شارپ C#‎

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

الگوریتم های تکاملی و فرا ابتکاری (متاهیوریستیک ها) از جمله ابزارهای بسیار قدرتمند هوش مصنوعی، برای حل مسائل بهینه سازی از طریق روش های هوشمند محسوب می شوند. در واقع روش های جستجو هستند که در فضای همه پاسخ های ممکن، برای یک مساله بهینه سازی جستجو می کنند و بهترین پاسخ (یا پاسخ ها) را پیشنهاد می دهند. امروزه در شاخه های مختلفی از علوم و مهندس، کاربردهای فراوانی را به خود اختصاص داده اند. هدف این فرادرس، مورد بررسی قرار دادن موضوع محاسبات تکاملی و بیان مثال از نحوه کاربرد شی شارپ در محاسبات علمی و آکادمیک است.
دوره آموزش پیاده سازی الگوریتم های تکاملی و فراابتکاری در سی شارپ C#‎ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیاده سازی الگوریتم های تکاملی و فراابتکاری در سی شارپ C#‎ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسن

بیان استاد رو من دوست داشتم. در مباحثی که تدریس کردند، بیان خوبی داشتند، بعضی اساتید، بیان گیرایی ندارند. فرادرس یکی از پورتال های خوب آموزشی هست، اگر دوستام دنبال مطلبی باشن، پیشنهاد میکنم که از فرادرس استفاده کنند.

میثم

کیفیت مطالب ارائه شده و توضیحات مدرس در حد قابل قبولی بود.

علی

در مورد این آموزش واقعا صحبتی نیست به جز اینکه عالی بود اما من نسبت به آموزش یادگیری عمیق واقعا انتقاد دارم محتوا، بیان و مطالب ارائه شده خیلی ضعیف بود. این مبحث خیلی گسترده هست و جا داره بیشتر از این موارد در محتوای آموزش صحبت کنند. لطفا آموزشهای در مرحله پیش ثبت نام را هر چه زودتر منتشر کنید. دوره های کدنویسی با پایتون در یادگیری عمیق اگر با دکتر کلامی ارائه بشه واقعا عالی میشه

هوشنگ

عالی بود. هم کدنویسیش و هم فن بیان مدرس. از هر لحاظ خوب بود.

مهدی

خیلی خوب و کامل تدریس شد و اطلاعات کافی را انتقال دادند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی