اطلاعات دوره
آموزش ویرایش فایل پی دی اف با فوکسیت – اصلاح PDF با Foxit PDF Editor
مسیر آموزشی

آموزش ویرایش فایل پی دی اف با فوکسیت – اصلاح PDF با Foxit PDF Editor

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:میلاد مرادی4.9
  • زمان:1 ساعت و 49 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم‌افزار Foxit PDF Editor یک نرم‌افزار برای خواندن و ویرایش فایل‌های PDF است که بسیار سبک اجرا خواهد شد و همچنین از قابلیت‌های زیادی برای مدیریت و ویرایش فایل‌ها برخوردار است. بنابراین توانایی استفاده از این نرم‌افزار برای اکثر افراد واجب و ضروری است. به صورت کلی، زمانی از فایل PDF استفاده می‌شود که فایل، نهایی شده باشد و قصد تغییر را نداشته باشیم، اما ممکن است یک فایل PDF را در اختیار داشته باشیم که بخواهیم تغییرات جزئی روی آن اعمال کنیم. در این فرادرس با نرم‌افزار Foxit PDF Editor آشنا می‌شویم و یاد می‌گیریم که چگونه فایل‌های PDF را مدیریت و حتی تغییراتی در آن‌ها ایجاد کنیم. 
دوره آموزش ویرایش فایل پی دی اف با فوکسیت – اصلاح PDF با Foxit PDF Editor دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویرایش فایل پی دی اف با فوکسیت – اصلاح PDF با Foxit PDF Editor را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

استاد این مبحث بسیار خوب و کاربردی آموزش را ارایه کردند. بسیار سپاسگزارم.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی