اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت توکن BEP-20 در شبکه بایننس اسمارت چین برای قراردادهای هوشمند
مسیر آموزشی

آموزش ساخت توکن BEP-20 در شبکه بایننس اسمارت چین برای قراردادهای هوشمند

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با ظهور بلاک‌چین و وب۳ (Web3) دروازه جدیدی از علم و تکنولوژی به روی ما باز شده است که پر از فرصت‌های جدید و بزرگ است. امروزه تقریبا مهم‌ترین بخش وب۳، بلاک‌چین و رمزارزها هستند که به لطف اتریوم و قراردادهای هوشمند آن، هر کسی می‌تواند برای خودش رمزارز، توکن (Token) و NFT بسازد. در این آموزش قصد داریم که توکن شخصی خود را با استاندارد BEP-20 بنویسیم و روی شبکه اصلی اسمارت‌ چین (Smart Chain) مستقر کنیم. در این فرادرس بعد از آشنا شدن با مفاهیم کلی وب۳ و بلاک‌چین، سعی می‌کنیم با نوشتن یک پروژه ساده، به سرعت با اصول اولیه زبان سالیدیتی (Solidity)، نحوه استقرار و کیف پول متاماسک (MetaMask) آشنا شویم تا بتوانیم قرارداد توکن خود را بنویسم، سپس بعد از اینکه قرارداد توکن را نوشتیم، در تست‌نت (Testnet) اسمارت‌ چین دیپلوی، تست آن را انجام می‌دهیم و آن را روی شبکه اصلی اسمارت چین مستقر و نحوه فروش آن را بررسی می‌کنیم.
دوره آموزش ساخت توکن BEP-20 در شبکه بایننس اسمارت چین برای قراردادهای هوشمند دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میثم رجائی تبریزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت توکن BEP-20 در شبکه بایننس اسمارت چین برای قراردادهای هوشمند را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

خوشقدم

سلام این آموزش خیلی جذاب و مفید بود برای من، تا حالا هیچ کس بلاک چین رو به این سادگی برام توضیح نداده بود، و اینکه با مبلغ ناچیز در حد 2 دلار میشه توکن درست کرد.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی