اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحلیل های بیزی با نرم افزار وین باگز WinBUGS
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل های بیزی با نرم افزار وین باگز WinBUGS

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با توجه به فراگیر شدن روش‌های آمار بیزی، ضرورت دارد که دانشجویان و کاربران آمار بیزی با اصول آن آشنا شوند. به دلیل پیچیده بودن روش‌های آمار بیزی، ضروری است که تحلیل‌های بیزی را با استفاده از نرم‌افزار انجام داد که برای این منظور از نرم‌افزار OpenBUGS استفاده می کنیم. در این آموزش ما نشان می‌دهیم که چگونه می‌توان در نرم‌افزار مذکور به کدنویسی پرداخت، چگونه کد نوشته شده را اجرا و خروجی‌های نرم‌افزار را تجزیه و تحلیل کرد. همچنین سعی شده است تا با حل مثال‌های مختلف، دانشجویان را به لحاظ مهارت‌های کدنویسی در نرم‌‌افزار OpenBUGS توانمند کنیم، بنابراین چنانچه دانشجویان، مطالب این آموزش را به دقت مطالعه کنند، در انتهای این آموزش قادر خواهند بود به مهارت کدنویسی در نرم‌افزار مذکور دست یابند و کد مربوط به هر برنامه حتی برنامه‌های پیچیده را بنویسند.
دوره آموزش تحلیل های بیزی با نرم افزار وین باگز WinBUGS دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط بهرام حاجی جودکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل های بیزی با نرم افزار وین باگز WinBUGS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

احسان

با درود. این آموزش رو سریع تر منتشر کنید، مشتاقانه منتظریم.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی