اطلاعات دوره
آموزش کنترل سیستم چهار تانک
مسیر آموزشی

آموزش کنترل سیستم چهار تانک

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سیستم چهار تانک، کنترل سطح دو تانک پایین با تغییرات دبی ورودی را برعهده دارد. در سیستم آموزشی، این سیستم به منظور اثبات کنترل چند متغیره با انتقال صفر مطرح شد. دلیل رو آوردن گسترده پژوهشگران به این مساله، کاربرد فراوان آن در صنعت و نیاز مبرم بسیاری از فرآیندها به آن است. این فرادرس به طراحی و پیاده سازی کنترل سیستم چهار تانک که یک سیستم دو ورودی - دو خروجی می پردازد. بدین منظور، ابتدا این سیستم را به دو زیر سیستم تک ورودی - تک خروجی تقسیم می کنیم، به گونه ای که تاثیر کمتر هر کدام از ورودی ها بر روی هر خروجی را به عنوان اغتشاش در نظر می گیریم.  
دوره آموزش کنترل سیستم چهار تانک دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد رجبعلی فردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کنترل سیستم چهار تانک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سیدرضا

صفر تا صد رو ازین دوره فرادرس یاد گرفتم، واقعا ممنونم.

محمد

آموزش رو مشاهده کردم و به نظرم آموزش خیلی خوبی بود و من راضی بودم.

مهدی

نکات خوبی تدریس شد و من راضی بودم

محمد

من رشتم مهندسی قدرت بود این آموزش برای مهندسی کنترل بود و من چیزایی که میخواستم و یاد گرفتم اما اگر آموزش کلی تر بود و شامل همه گرایش ها می شد بهتر بود.

ebrahim

فقط میتونم بگم که فن بیان وشیوه تدریس آقای مهندس رجبعلی فردی بینظیر وعالیست..بنده باچهل سال سن وتحصیلکرده رشته برق بعد سالها این مطالب رو میبینم واقعا به نسل جدید با این اطلاعات وبیان میبالم والبته دروس دیگر ایشون نیز بینظیرند..باتشکر ازجنابعالی وبه امید دیدن کارهای جدید از استاد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی