اطلاعات دوره
آموزش سیستم های کنترل غیر خطی با رویکرد حل مساله
مسیر آموزشی

آموزش سیستم های کنترل غیر خطی با رویکرد حل مساله

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:14 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:13 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش می خواهیم که با حل مسائل متنوع از بخش های مختلف کنترل سیستم های غیرخطی، درک و مهارت خود را از این سیستم ها بالاتر ببریم تا بتوانیم به صورت عملی تر از ابزارهایی که قبلاً در آموزش تحلیل و طراحی سیستم های غیرخطی ارائه شده است، در جهت انجام پروژه های خود استفاده کنیم.
دوره آموزش سیستم های کنترل غیر خطی با رویکرد حل مساله دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیستم های کنترل غیر خطی با رویکرد حل مساله را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

نگین

مثال هاش خیلی خوب بود. من توی امتحان دانشگاه هم دیدم که مثل همین مثال ها اومده بود. واقعا ممنون بابت تیم خوبتون.

Hossein

مدرس یه خورده با سرعت کمتر و توضیح جرییات بیشتر فکر کنم خیلی بهتر باشه من اموزش شما را در میدیا پلیر روی حالت 0.5 قرار میدم و گوش میکنم به نظر من اگر اپ دیت کنید و با توضیح بیشتر و جرییات بیشتر توضیح بدید خیلی بهتره.

زهرا

با توجه به گستردگی علم، هر چقدر تو این زمینه آدم ورود پیدا کنه بازم انگار اطلاعاتاش کمه. در کل خیلی از جواب سوالامو گرفتم، من خودم همیشه با مثال آموزش ها رو یاد میگیرم و بهتر برام جا میوفته و وقتی اموزش جدا باشه و حل تمرینشم جدا باشه، قطعا تعداد مثالایی که حل میشه بیشتر میشه و برای درک بهتر مطالب خیلی کمکمون می کنه.

امید زندی

سلام جناب محمد به ترتیب آموزش تحلیل سیستم‌های غیرخطی، طراحی سیستم های کنترل غیرخطی و سپس آموزش حل مسئله پیشنهاد می‌شود. با تشکر

امید

آموزش بسیار خوب بود و من راضی بودم و کاربردی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی