اطلاعات دوره
آموزش فیزیک 1 دانشگاهی با رویکرد حل مساله
مسیر آموزشی

آموزش فیزیک 1 دانشگاهی با رویکرد حل مساله

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درس فیزیک 1 دانشگاهی اهمیت زیادی در رشته های مهندسی و علوم پایه دارد. در این رشته ها این درس زیربنای بسیاری از دروس شناخته می شود. دانشجویان بایستی فیزیک 1 را به صورت مفهومی یاد بگیرند تا بتوانند در کاربرد، از آن استفاده کنند. در فیزیک 1، سوالات به صورت پارامتری طرح می شوند که تا حدودی برای دانشجویان ناآشنا هستند ولی با آموزش صحیح، تلاش و کوشش و تمرین به خوبی می توان بر این درس تسلط یافت.
دوره آموزش فیزیک 1 دانشگاهی با رویکرد حل مساله دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا درانی نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیک 1 دانشگاهی با رویکرد حل مساله را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

تارا

با سرفصل های اساتید ما فرق داشت. ولی توضیحات و مباحث عالی بود.

نرسی

من یادم رفته بود یه سری مباحث رو، برای همین نیاز داشتم که برای یک مقاله یه سری سرفصل هارو دوره کنم. تشکر.

سروش

خیلی خوب و مفید بود و خیلی زیاد کاربردی بود.

امیرمحمد

خدا خیرتون بده. کاش جواب این تمرین هایی که بخش دوم بود رو برامون میذاشتید.  سوالات آسون رو خودتون حل کردید، سخت ها رو برای ما گذاشتید.

پارسا

من به منظور پیشخوانی آموزش رو تهیه کردم و از نظر تدریس در حد متوسط رو به ضعیف بودن، چون مثال رو فقط از رو می‌خونن. لطفا روی گویش و حل مسایل کار کنید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی