اطلاعات دوره
آموزش کنترل خطی با رویکرد حل مساله
مسیر آموزشی

آموزش کنترل خطی با رویکرد حل مساله

990,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 990,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:28 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:20 ساعت و 56 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کنترل خطی، یکی از درس های مهم مهندسی کنترل است که در مقطع کارشناسی ارائه می شود و به طراحی کنترل کننده های خطی می پردازد. برای طراحی یک کنترل کننده خطی مناسب به یک مدل مناسب از پلانت تحت کنترل و سپس یک راه حل سیستماتیک برای تنظیم پارامترهای کنترلر نیاز داریم، در نتیجه در این فرادرس ابتدا روش های مدل سازی پلانت های واقعی و سپس تحلیل ویژگی های زمانی و فرکانسی پلانت ها و در نهایت گام های لازم برای طراحی کنترل کننده ها در حوزه زمان و فرکانس، تمرین می شود و سعی خواهیم کرد از طریق حل مساله های متنوع درس کنترل خطی را آموزش دهیم و برای درک بیشتر اهمیت کنترل، اغلب تمرین ها را طوری انتخاب کرده ایم که کاربرد عملی و صنعتی داشته باشند.
دوره آموزش کنترل خطی با رویکرد حل مساله دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 990,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کنترل خطی با رویکرد حل مساله را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی

کلی توضیح داده بودن ایشون اما تو دانشگاهی که من هستم مثال هاش کامل و خوب نبود برام.

مهدی

خیلی خوب تدریس می کنن و من راضی بودم. البته همه ی آموزش های آقای زندی خوبه.

سعید

خیلی قشنگگگگ توضیح دادند ایشون، هم تئوری رو خوب میگن هم شبیه سازی رو.

علی

چیز هایی که تدریس می کردند خیلی عمومی و خوب بود من که از فرادرس خیلی راضیم.

علی

آموزش خیلی خوبی بود مدرس بیان بسیار بسیار شیوا و روانی دارند . امتیاز این آموزش 90 هست اگر یک مقدار بیشتر مساله حل میشد امتیازش واقعا 100 کامل میشد. اما با همین حال خیلی خیلی آموزش خوبی هست .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی