اطلاعات دوره
آموزش تکنیک پالس با رویکرد حل مساله
مسیر آموزشی

آموزش تکنیک پالس با رویکرد حل مساله

749,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 749,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:12 ساعت و 58 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس تکنیک پالس از جهت این که روش های تولید و آنالیز مدار با ورودی های پالس را بررسی می کند از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا اغلب سیگنال های واقعی نیز به شکل پالس هستند و آموختن تکنیک پالس، دید عملی خوبی را به مهندسان برق می دهد. در این آموزش به حل تمرین این درس می پردازیم و 80 درصد آموزش حل تمرین و 20 درصد آموزش مرور مطالب است. هدف از این فرادرس، یاد دادن چگونگی حل مسائل تکنیک پالس است. مسائلی که حل خواهند شد هم شامل مسائل امتحانات دانشگاه های سراسری کل کشور است و هم شامل برخی مسائل عملی تکنیک پالس است.
دوره آموزش تکنیک پالس با رویکرد حل مساله دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 749,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تکنیک پالس با رویکرد حل مساله را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد

آقای زندی یکی از مدرس های خیلی خوب مجموعه فرادرس از نظر بیان تدریس هستند. تنها پیشنهادی که دارم اینکه مثال های پیچیده تری در آموزش ها بکار ببرید.

نوبد

آموزش عالی بود میزان تسلط و بیان مدرس خیلی خوبه.

هانیه

آموزش عالی بود من این درس رو در دانشگاه پاس نکرده بودم با دیدن این آموزش اومدم و آموزش های دیگه رو از سایت شما تهیه کردم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی