اطلاعات دوره
آموزش طراحی فیدبک حالت بهینه برای سیستم های غیر خطی با الگوریتم های تکاملی
مسیر آموزشی

آموزش طراحی فیدبک حالت بهینه برای سیستم های غیر خطی با الگوریتم های تکاملی

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

طراحی کنترل کننده مبتنی بر فیدبک حالت برای سیستم های خطی با رویکردهای مختلفی قابل انجام است که در بهترین حالت، می‌توان موضوع این طراحی را در قالب یک مساله بهینه‌سازی دینامیکی و کنترل بهینه تعریف و با رویکرد LQR حل کرد. اما برای سیستم های غیر خطی، به صورت عمومی راه حل تحلیلی و جامعی وجود ندارد. اما با استفاده از رویکردهای هوش مصنوعی و کنترل هوشمند، می‌توان موضوع طراحی انواع کنترل‌کننده‌ها را به جای روش های کنترلی کلاسیک و تحلیلی، از طریق ابزارهای هوش محاسباتی و به طور ویژه الگوریتم‌های تکاملی و فراابتکاری پیش برد. در این آموزش، با استفاده از الگوریتم‌های تکاملی و امکانات موجود در نرم افزار متلب، چارچوبی کلی پیاده‌سازی شده است که می‌تواند مساله طراحی کنترل کننده فیدبک حالت بهینه را برای سیستم‌های خطی و غیر خطی، مستقل از مدل سیستم، حل کند.
دوره آموزش طراحی فیدبک حالت بهینه برای سیستم های غیر خطی با الگوریتم های تکاملی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی فیدبک حالت بهینه برای سیستم های غیر خطی با الگوریتم های تکاملی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

آموزش های دکتر کلامی واقعا عالی هستند و من خیلی خوشحالم که تونستم با دیدن آموزش های ایشون خیلی از مطالب رو یاد بگیرم و باهاشون کار کنم.

روزبه

متن خوبی داره و جامع و کامل هست

امید زندی

آموزش کامل طراحی سیستم‌های کنترل بهینه (درس سه واحدی ارشد، تدریس کاربردی چندین الگوریتم طراحی سیستم‌های کنترل بهینه، کدنویسی کامل در متلب) به تازگی در فرادرس منتشر شده است و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

میثم خلیلی مهدیرجی

کلیه آموزش هایتان عالی هستند. موفق باشید.

روح الله ذکری

آموزش های آقای دکتر کلامی عالی و بدون ضعف هستند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی