اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع یونیتی به صورت پروژه محور - بازی helix jump
مسیر آموزشی

آموزش جامع یونیتی به صورت پروژه محور - بازی helix jump

99,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 99,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش جامع یونیتی قصد داریم در 12 ساعت بصورت پروژه محور به آموزش بازی سازی با unity بپردازیم و بازی helix jump را بطور کامل پیاده سازی کنیم. یکی از مهم ترین مباحث در آموزش هر چیزی از جمله بازی سازی با یونیتی، یادگیری نحوه ی درست استفاده و ترکیب دانش ها و تبدیل آن ها به نتیجه ی نهایی است و این نیاز مهم، در آموزش های پروژه محور و تجربه ی واقعی استفاده از مباحث تدریس شده در جهت تبدیل آن به یک بازی کامل، به طور کامل پوشش داده می شود. آموزش ساخت بازی helix jump 3d در یونیتی هم یک دوره آموزشی جامع از یونیتی است که در قالب 12 ساعت دوره ی پروژه محور تدریس شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. شما می توانید در ویدیو معرفی از مباحث مختلفی که در این دوره آموزش می بینید مطلع بشید. این دوره هیچ پیش نیازی ندارد و تمام افراد در همه ی سطوح می توانند از این دوره استفاده کنند. شما علاوه بر یادگیری ساخت بازی با یونیتی در این دوره، مهارت ترکیب کدها و تبدیل آن ها به بازی را نیز فراخواهید گرفت.
دوره آموزش جامع یونیتی به صورت پروژه محور - بازی helix jump دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط پارسا تاجیک مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 99,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع یونیتی به صورت پروژه محور - بازی helix jump را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی