اطلاعات دوره
آموزش کامپیوتر از صفر برای شروع کار با کامپیوتر
مسیر آموزشی

آموزش کامپیوتر از صفر برای شروع کار با کامپیوتر

20,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 20,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش کامپیوتر از صفر برای شروع کار قصد داریم به صورت مقدماتی شما را با سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر و نصب سیستم عامل و راه اندازی کامپیوتر آشنا کنیم. همانطور که می دانید امروزه کاربرد کامپیوتر در زندگی روزمره بسیار و توانایی انجام کار با آن یکی از ضروری ترین مهارت ها می باشد. در دوره کار با کامپیوتر قصد داریم مراحل نصب و راه اندازی کامیپوتر را به زبان ساده برای استفاده تمام افراد آموزش دهیم. در دوره آموزش کار با کامپیوتر از صفر ابتدا شما را با سخت افزارهای کامپیوتر آشنا و سپس نحوه نصب آن ها را خواهیم گفت و بعد از آن مراحل نصب ویندوز را پیش خواهیم برد و در ادامه نرم افزارهای ضروری و اولیه برای کار با کامپیوتر را با هم نصب خواهیم کرد و در نهایت شما را با محیط دسکتاپ آشنا خواهیم ساخت. آنچه در دوره آموزش کامپیوتر از صفر برای شروع کار با کامپیوتر بررسی خواهیم کرد:• آشنایی با اجزای جانبی یک سیستم• بررسی تمام قطعات داخلی و خارجی سیستم• آشنایی با کابل ها رابط سیستم و نحوه نصب• نصب و راه اندازی سیستم• نصب سیستم عامل ویندوز 7• نصب نرم افزارها ضروری و شناسایی سخت افزار به سیستم• نصب نرم افزار آفیس• آشنایی با محیط دسکتاپ و کلیدهای ترکیبی
دوره آموزش کامپیوتر از صفر برای شروع کار با کامپیوتر دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید سجاد سجادی خو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 20,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامپیوتر از صفر برای شروع کار با کامپیوتر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Ylem Theory

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی