اطلاعات دوره
آموزش رمزگذاری روی فایل فشرده
مسیر آموزشی

آموزش رمزگذاری روی فایل فشرده

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش ویدیویی رایگان روش رمزگذاری بر روی فایل های فشرده در WinRAR را خواهید آموخت. حتما تاکنون برای شما هم پیش آمده است که بخواهید بر روی فایل های فشرده خود رمز ایجاد کنید. نرم افزار WinRAR یک نرم افزار فشرده ساز فایل است که معمولاً برای ایجاد آرشیو فایل ها استفاده می شود و در برخی موارد نیز روی این فایل ها رمز قرار می دهیم. در این آموزش قصد داریم نحوه رمزگذاری بر روی فایل های فشرده با استفاده از نرم افزار WinRAR را آموزش دهیم.
دوره آموزش رمزگذاری روی فایل فشرده دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی اکبر وافی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رمزگذاری روی فایل فشرده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی