اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آپدیت درایور گرافیک
مسیر آموزشی

آموزش آپدیت درایور گرافیک

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش آپدیت درایور گرافیک nvidia و amd و اینتل و لینک به سایت های رسمی آنها برای آپدیت و دانلود کارت گرافیک برای آپدیت درایور کارت گرافیک، ابتدا باید مدل گرافیک خود را تشخیص دهید و پس از تشخیص، در یکی از ۳ لینک زیر اقدام به جستجو برای آپدیت درایور کارت گرافیک مورد نظر خود کنید. برای استفاده از لینک های زیر نیاز به فیلر شکن دارید. در هر لینک ابتدا مدل کارت گرافیک و ویندوز مشخص می شود و سپس می توانید آخرین درایور را دانلود و نصب کنید. لینک دانلود درایور کارت گرافیک nvidia
دوره آموزش آپدیت درایور گرافیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط پوریا قاسمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آپدیت درایور گرافیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی