اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
مشاهده پسورد ذخیره شده در کروم (chrome)
مسیر آموزشی

مشاهده پسورد ذخیره شده در کروم (chrome)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مرورگر پسورد های شما را با اجازه از خودتون در خود ذخیره می کند،در این آموزش پسورد ها ذخیره شده از سایت های مختلف در کروم را ببینیم-با دانلود رایگان آموزش هنگامی که پسورد خود را  برای ورد در وبسایت وارد می کنید مرورگر از شما سوال می کند که این را ذخیره کند یا نه، اگر شما آن را ذخیره کنید در مراجعه های بعدی به آن سایت پس از وارد کردن نام کاربری مروگر پسورد را برای شما لود می کند، اگر این پسورد ها را فراموش کردید و خواستید که بدانید پسورد وارد شده چه بوده است در ویدیو آموزش زیر با ما همراه باشید.
دوره مشاهده پسورد ذخیره شده در کروم (chrome) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط پوریا قاسمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مشاهده پسورد ذخیره شده در کروم (chrome) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی