اطلاعات دوره
آموزش مهارت های کاربردی فتوشاپ در 30 دقیقه
مسیر آموزشی

آموزش مهارت های کاربردی فتوشاپ در 30 دقیقه

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش مهارت های کاربردی فتوشاپ قصد داریم مهارت های عمومی و کاربردی فتوشاپ را فقط در 30 دقیقه به شما آموزش دهیم. همه ویدیوهای آموزش مقدماتی فتوشاپ در آموزش ابزارها و مسائل کلی خلاصه می شوند. اما این آموزش 30 دقیقه ای فتوشاپ فراتر از این مسائل رفته و شما را برای حرفه ای شده آماده می کند. مفاهیم اساسی و کلیدی فتوشاپ از قبیل لایه ها و خواص آن ها و قوانین گاهی پیچیده اما به نظر ساده فتوشاپ: ماسک ها، تنظیمات رنگ و نور عمومی، ابزارهای رتوش عکس با انجام پروژه واقعی (سفید کردن دندان ها، از بین بردن لکه و خال، پرپشت کردن ریش و سبیل و ...)و بسیاری مفاهیم و آموزش های اساسی در همین 30 دقیقه به روش کاملا کاربردی ارائه شده و در آخر هم  طراحی یک پوستر بسیار زیبا و خلاقانه از صفر تا صد آموزش داده می شود. برای شروع این آموزش به هیچ پیش زمینه ای نیاز ندارید. از صفر و با سریعترین روش فتوشاپ را شروع کنید و برای حرفه ای شدن آماده شوید.
دوره آموزش مهارت های کاربردی فتوشاپ در 30 دقیقه دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد جواد محرابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مهارت های کاربردی فتوشاپ در 30 دقیقه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی